Děkujeme vám, koncert Mitski se znovu vyprodal během několika minut. V současné chvíli nejsou v prodeji žádné vstupenky. Kvůli restrikcím spojeným s covidem nebyla v prodeji celá kapacita vstupenek, je tedy možné, že později ještě několik desítek lístků pustíme do prodeje. O všech novinkách budeme v předstihu informovat na sociálních sítích i našem webu. 

Prosíme, nekupujte lístky z druhé ruky, za takto zakoupené vstupenky neručíme. Ve většině případů jde o podvodný obchod s falešnými vstupenkami nebo vstupenkami přeprodávanými více lidem. Výhradními oficiálními prodejci na tento koncert jsou GoOut.cz a Ticketmaster.

Skladatelka, hudebnice a neuvěřitelná performerka Mitski má za sebou pět dlouhohrajících alb. To poslední Be the Cowboy (2018) bylo jmenováno albem roku médii jako Pitchfork, Vulture, Consequence, Esquire a Flood. I další vlivná média jako NPR nebo The New York Times nahrávku zařadila mezi to nejlepší, co tehdy vyšlo.

Z kultovní hudebnice se během jednoho roku stala nezávislá hvězda první kategorie s profilem v New Yorkeru a vystoupeními v předních televizních talk shows (Jimmy Kimmel, Stephen Colbert). Pro rok 2022 plánuje Mitski velké věci, mimo jiné návrat na turné, které nemine ani Českou republiku. Už její nový singl Working for the Knife značí novou intenzitu, jakoujsme u Mitski ještě neslyšeli. 

Mitski sama o sobě říká, že je napůl Japonkou, napůl Američankou,ale  dohromady ani jedno. Vyrůstala v Republice Kongo, Číně, Malajsii – střední školu vychodila v Turecku a v New Yorku pak studovala film a hudbu. Kulturní rozpolcenosti patří mezi její hlavní témata příkladem je průlomový hit Your Best American Girl z čtvrté nahrávky Puberty 2 (2016). Své první album Lush (2012) sama celé nahrála i vydala ještě během studia konzervatoře. Třetí album Bury Me at Makeout Creek vyneslo Mitski do seznamu časopisu Rolling Stones 10 umělců, které musíte znát.

Její dosud poslední deska Be The Cowboy magazín Pitchfork označil za 64. nejlepší album minulé dekády: „Be The Cowboy je ohromujícím divadelním dílem zabývající se tématem nedostatečnosti. Ať už Mistki zpívá o bolesti v taneční písni Nobody, nebo ve skladbě A Pearl odhání oddaného milence – její příběhy jsou sice imaginární, její emoce zůstávají reálné. Mitski mění svou osvědčenou kytaru za syntetizátory a disco rytmy, její příběhy jsou komplexnější a údernější než kdy dříve“, napsala tehdy hudební redaktorka Pitchforku Hazel Cills.